Samlingstråden för bloggar
Har du en blogg som handlar om kallblod? Länka och presentera den gärna i denna tråden!
// Caroline sajtvärd för kallblod.ifokus.se
EspePil.blogg.se inte särskilt många inlägg, och jag är inte i stallet jätteofta (eftersom att jag bara är medryttare) men jag ska försöka bättra mig! :)
ttorpehag.wordpress.com, skriver om mig och min fjording samt en del artiklar och inlägg som förespråkar naturlig hästhantering :)
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.
hästen och lite allt möjligt
emiili-a.blogspot.com
skriver om min kallblodstravar foderhäst :)
Här är min blogg om Dacke och mig, mest häst men även lite annat. Håller på med parelli och körning.
Slänger upp de bland våra länkar! Är det någon som inte vill vara med där får ni säga ifrån
// Caroline sajtvärd för kallblod.ifokus.se
http://iroodixie.blogspot.com Bloggen om bruksnordisen Sverker, varmblodet Petrini och kelpien Dixie. Det vore jättekul med lite fler läsare! =)
Här är min och Harrys blogg, även min medis skriver. Hon är 14 och hennes inlägg är på den nivån också ^^ Ibland får jag städa litet i inläggen när de innehåller allt utom häst ;)
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Njaaa… min blogg handlar om allt möjligt, har ju kallblodstravare än så länge (hon säljs den 9:e december) men ändå ^^
You can't make a rainbow without a little rain