Annons:
Etikettannonstorget
Läst 1405 ggr
Drällas
9/8/15, 5:16 PM

Foderhäst Sökes!

Hej! Är en 20 årig tjej med stort intresse för hästar. Främst kallblod! Jag är mjuk och lätt i handen! Rider gärna utan träns och sadel. Jag sysslar en del med horsemanchip och vill lära känna hästen från marken! Sysslat med detta i 7 år. Jag är väldigt van med problem hästar som inte vill gå framåt eller bara stannar upp. Detta kan tas mer privat.   Är uppfödd med ardenner och nordsvensk så är mycket lärd inom rasen,  Jag har haft en Nordsvensk på foder i 2 år nu som åkt hem igen. Skulle igentligen köpa men blev inte av. Jag är en ansvarsfull och glad tjej som söker en bästa vän. För senare köp! Om det känns rätt.  Jag erbjuder fin stallplats eller lösdrifts plats. (hyr stallplats) SÅ hästen Bör vara snäll/enkel att handskas med då vi turas om. Jag är ingen person som rider runt runt i en paddock eller ridhus varje dag. Rider ut i skogen och har kul med häst kompisarna! Daglig tillsyn, stora fina hagar. Hag kompisar såklart. Hästen bör vara Viktbärande! Hör gärna av dig. Finns i Örebro. Mvh Elvira

Annons:
Vrilen
10/13/15, 6:17 PM
#1

Vet ett jätte bra stall men de ligger utkanten av Kalmar. Tror tyvär inte de har någon bra häst du söker just nu. Bara en Som heter Lycka. Hon är nordsvens/fjording. 5 årig glad tjej! Sök på : Stallkumble så hittar du nog mer. Har en foder häst där.Tror tyvär inte ägaren vill sälja henne.

Upp till toppen
Annons: