Annons:
Etikettannonstorget
Läst 880 ggr
sasha_setter
11/17/14, 9:18 PM

Medryttarhäst sökes!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Hästen jag just nu är medryttare på ska säljas till våren så jag tänkte se mig om efter nya vägar :) Jag är en glad tjej på 15 år. Jag har ridit och hanterat hästar i 8 år, 7 år engelskt och 1 år western. Jag har haft en medryttarhäst tidigare. Hon är ett väldigt envist fjordsto som lärde mig otroligt mycket. Som sagt så rider jag just nu en häst som står på en ridskola i Säve och där hjälper jag till med mycket annat också. Jag rider Arpis, som hästen heter, en gång i veckan och utför lite olika andra sysslor i stallet(höpackning, mockning, vattning m.m). Jag får ofta höra att jag är pålitlig, ansvarsfull och trevlig. Jag har god erfarenhet av att hantera olika hästar och är alltid lugn men bestämd. Referenser finns. Jag söker en stor häst (jag är 182 cm lång och väger 66 kg) att lära av och utvecklas med. Ras/ålder/färg/kön spelar ingen roll. Hästen får gärna vara uppstallad på Hisingen. Jag skulle tycka att det vore roligt att hoppa och rida ut då och då, hoppning är dock inte nödvändigt. Så om du söker en duktig och pålitlig tjej och om du har en glad och trevlig häst hemma så tveka inte att maila. Sahra, sahra.s.augustsson@gmail.com (Rider på långa tyglar på bilden på Arpis)

Hälsningar Sasha, Zally och mig!

Annons:
Upp till toppen
Annons: