Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1151 ggr
[Apelsinpajen]
2014-10-26 15:29

Bloggkompis sökes

Bloggkompis sökes!

Den jag söker ska:
- Vara mellan 14-17år
- Ha foderhäst, medryttarhäst eller egen häst.
- Vara i stallet ofta.
- Skriva 1-2 inlägg per dag.
- Inte skriva smileys i inläggen.
- Kunna använda punkt, komma, utropstecken korrekt.
- Inte lägga av för att besökssiffrorna är låga.

Stort plus om du kan göra designer och headers men självklart inget måste.

Själv är jag 16år och rider en 18årig tinker vid namn Jameson. Håller för tillfället på och får ner honom i vikt efter att han bara stått i en hage i 3år. Jag har ingen speciell hästhållning/ridstil jag håller mig till utan jag varvar engelskt, western och lite NH.

Annons:
Juliastrom
2014-11-17 21:20
#1

Hej, jag är 18 och har en medryttarhäst, en nordsvensk travare som jag och hennes ägare skolar om till ridhäst via det naturliga sättet, bettlöst, bomlöst etc. Jag letar också efter en att blogga med, kanke vi kan göra det tillsammans?

[Apelsinpajen]
2014-11-17 21:40
#2

#1 Har redan hittat en men kan kolla med henne om vi kan ta in en till? :)

Juliastrom
2014-11-17 21:43
#3

okej, ja om hon vill annars är det ingen fara, hittar nog någon :)

[Apelsinpajen]
2014-11-17 21:51
#4

#3Har du någon blogg sen tidigare eller något annat vis vi kan se ditt sett att skriva på? Är du villig att satsa och verkligen uppdatera varje dag (helst flera gånger) och inte vara rädd att skriva dina egna åsikter? :) 

http://crystalhorses.horseworld.se/

Juliastrom
2014-11-17 22:03
#5

Jag har en gammal blogg, tror dock inte den säger så mycket om mig… har inte heller skrivit sen jag fick min medryttarhäst, men ja här är den www.juliastroms.devote.se =)

Jag uppdaterar varje dag, oavsett stall eller inte och är i stallet minst tre gånger i veckan, åsikter, ja det kan jag nog men är inte bra på att göra åsiktsinlägg om det är det du syftar på… är inte så bra på att formulera mig på rätt sätt så människor förstår hur jag tänker om saker och ting, men kan absolut ge det ett försök.

Jag har inte bloggat med någon annan förrut så jag vet inte om det är min grej så kan inte lova att jag kommer att stanna… men provar gärna =)

[Apelsinpajen]
2014-11-17 22:07
#6

Du får då tyvärr ta o kika efter någon annan att blogga med.  :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: