Favoritbilder!
Nu vill jag ha inspiration, så lägg upp alla era favorithästbilder! 
Här är min favoritbild just nu..
Och denna.. :)
Underbara hä'star och bilder! Tänkte bomba er med lite bilder på mina kallblod, som jag tappade bort i livet. Berättar kort om båda:
Brunte: Mörkbrun med stjärn, f. -96. E: Aron U: Äppla UE: Äppling, Bruks Nordsvensk, valack. Kom till familjen som en liten skit på 1,5 år gammal potatis. Varit i familjen fram till i våras. Haft UNDERBARA år med honom, gjort massor ♥ Såldes i våras av min mamma som också ägde honom (jag höll på med honom inom familjen), för att hon ansåg att jag inte hade tid med honom utan bara skulle ha kvar min ardenner och satsa på henne.
Hilldur: Ljusbrun med bläs, vit fläck på underläppen, vita tecken på benen, gråmelerat tagel, f. -07 E: Dacke U: Hilda, Ardenner, sto. Kom till mig 2008 på Alla ♥-ans Dag, endast 8 månader gammal. Min första egna häst, köpt för mina egna pengar, hon var perfekt. Så jävla snygg, så underbart nyfiken på allt och på livet, så fruktansvärt fylld med humor, gjorde mig alltid på bra humör, ja vi har bråkat men de bygger även vänskap har jag hört. Hon kom ofta lös, smet från hagen, men såfort hon såg mig så möttes jag alltid av en LÖS brallande galopperande ardenner som kom full fart mot mig, överlycklig att se mig. De var kärlek. Tyvärr togs hon bort i september iår, obotlig sjukdom. Jag är så förkrossad.

hahahhaaha den var för söt :P
Vilka ljuvliga bilder! Kallblod ligger mig varmt om hjärtat enda sedan jag var barn och hoppas jag får äran att ha en i mitt liv så småningom. ❤️
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
#48 Det är jag som har redigerat den! :p
Hälsningar Sasha, Zally och mig!
#50 Ha ha! Vad gulligt det ser ut!
Hälsningar Sasha, Zally och mig!