Kallblod iFokus

Kallblod

Etikett: utställningar
Läst 4959 ggr
Lillmulan
0

Grevagården 2012

Så var det snart dags igen för den årliga avelsvärderingen av nordsvensk, ardenner och gotlandsruss.

Propositionen hittar man här

Någon som ska dit och titta? Eller kanske till och med visa häst?

// Caroline sajtvärd för kallblod.ifokus.se

minky
0

Jag ska nog ner o kolla på nordisarna den 25e. beror lite på hur plånboken mår… =P

ryttarn
0

Jag skall dit och visa min 3 åriga russhingst Isilon Manwë. Skall visa på fredagen men funderar lite på att stanna hela helgen om jag får stallvakt hemma och att plånboken tillåter…..

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

Faradiba
0

ingen häst i år men hotellrummet är bokat som vanligt… hoppas på en trevlig middag på lördag kväll Tungan ute

Ska bli rätt skönt att för en gång skull inte behöva kliva upp i ottan för att fläta man…. Glad

Reko
0

Jag ska visa häst både lördag och söndag. Fredagen åker jag dit för att titta.

Lillmulan
0

Om man ska dit en dag och titta, vilken dag är roligast då?

// Caroline sajtvärd för kallblod.ifokus.se

ryttarn
0

#5 Söndagen är ju "finaldag" då alla som blivit godkända skall visas. Men sedan har det ju lite med vad man har för specialintressen oxå……

Jerker Klang,

www.isil.se

ryttarn
0

Nu börjar det närma sig……

Jerker Klang,

www.isil.se

HelenaJohansson
0

Japp…var ute en sväng med min russhingst och kolla så han var med på noterna…och plocka fram ett snyggt träns med kedja…torsdag kväll blir det stor tvätt.

ryttarn
0

#8 Samma här. Han är så duktig hemma, frågan är bara hur det blir i ett ridhus med ett jäng andra hingstar….. Dessutom fäller han något kopiöst nu, ser inte klok ut i pälsen….

Jerker Klang,

www.isil.se

Reko
0

Det ska bli så skönt när helgen är över och jag kan ägna tid åt mina andra hästar också, Just nu är allt fokus på fyraåringen…

sofiek90
0

Hur gick det för era hästar?

MVH

Sofie

ryttarn
0

#11 Manwe räkte inte riktigt till, ansågs för outvecklad ännu. Dessutom blev han väldigt stressad av allt o alla så gångarterna blev väldigt spännda. Jag kommer göra ett nytt försök nästa år…..

Jerker Klang,

www.isil.se

sofiek90
0

#12 Va tråkigt! Men träning är ju bra det också :)

MVH

Sofie

Reko
1

Av tre visade hästar gick en in. De andra räckte inte till exteriört men jag är glad för körprovet som gick bra.

HelenaJohansson
1

Min Karpater är nu en valack…men det kommer att bli en underbar brukshäst med de poäng han fick.

sofiek90
0

Okej!

MVH

Sofie

niare
0

vet en som är där med sin nordsvensk hingst vet inte alls hur det har gått. det finns ingen hemsida eller likande man kan se resultat eller likande?

Annette
0

#17. Menar du vid 2013 års premiering? Vilken hingst är det, jag kanske har antecknat resultatet.

Bilder finns i galleriet på min hemsida www.djupedalen.se

niare
0

fick reda på reultatet och ja det var dåligt, inget hade visst funkat den helgen, då han inte ens ville gå i skaklarna. 

tror han fick 37 poäng 

och 27 på körningen 

denke?? inte hundra på om han heter det :P väldigt liten hingst iaf