Kallblod iFokus

Kallblod

Etikett: kallblod-ifokus-tävlingar
Läst 1906 ggr
Lillmulan
1

Månadens kallblod-Februari, vintertema

Efter ett låååångt och tråkigt uppehåll pga dåligt engagerade sajtvärdar helt enkelt så är det nu dags igen! Inte en dag för tidigt eller vad säger ni? ;)

Nu är den tillbaka, tävlingen om "månadens kallblod". Den går till så att man varje månad kan ladda upp en bild på sin ögonsten i månadens tävlingstråd (Det går bra att ladda upp bild på in medryttarhäst eller dylikt så länge ägaren godkänt det).

Den sista veckan stänger vi ner för nya deltagare och skapar istället en omröstning där alla medlemmar kan rösta på sin favorit! Tänk på att det bara är en bild per medlem och månad!

Den som vid månadens slut har flest röster vinner den exklusiva titeln "månadens häst" och får en artikel tillägnad sig där ägaren i samarbete med sajtvärdar skriver en utförligare presentation av vinnaren ifråga!

För första gången kommer tävlingen att ha ett tema. Denna månads tema är "vinter" då februari trots att man längtar efter våren. Fritt för tolkning hur man får in det i bilden.

Låter det kul? Ladda upp en bild på din häst och tävla på!

Den 21/2 stängs det ner för nya deltagare och omröstningen börjar!

// Caroline sajtvärd för kallblod.ifokus.se

Lena90
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kul att det kommit igång igen :)

Jag bidrar med en solig vinterbild från december på min 2-åring Locka :)

Fotot har jag tagit.

Carpe diem!

[Aremea]
1

Nordsvenska brukshästen Lea och fjordhästen Nettis njuter i fulla muggar av kallblodsklimatet!

ostsiv
1

Mina kallblodstravare Östflamman,Östfaksa och deras mamma Trolla Vind busar i hagen en Nyårsafton för ett par år sen.

Fotograf: jag

josefiins
0

Är det inte dags för Mars-månad snart? :D

PP
0

Om det är svårt att hinna med en gång i månaden, kanske man kan ha årstidens kallblod? Vårens kallblod i mars-maj, sommarens i juni-aug osv. 🙂

Inlägget är låst för nya kommentarer