Rider/kör ardenner
Är det någon här inne som rider/kör ardenner? :) Vore kul att se bilder/filmer isåfall!
Själv är jag medryttare på två stycken bergatroll, Munter och Termin heter dem. Jättesnälla, men väldigt olika. Munter är lat medan Termin är på hugget hela tiden :P
Har precis blivit introducerad för att börja köra dem också, riktigt kul.
#1 Läcker färg.
#1 Riktigt fin var han! Hur hög är han? :)
Han är 154 cm hög så ingen jätte, men alldeles lagom =)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
vår audition för lvl 2 freestyle inom Parelli NH. :) Vi har haft mycket problem med uppsittningen så det här är rena drömmen ^^ Däremot behöver jag en högre pall och stabilare ^^
nu ska vi arbeta oss vidare till nästa nivå! Och komma igång med dressyrridningen igen.
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Har ett ardennersto på 15 år, 149 i mkh :) Jättesnäll och tålmodig men vääldigt envis och har en stor egen vilja som gjort att hon fått ett halvårs vila från ridningen just nu. Jag har letat efter en rockard till henne för hon älskar att dra, så klart. Men har inte hittat nån. Men nu när de är snö ute så drar hon mig på en snow racer!
Kan förövrigt tillägga att det var första gången jag kört henne och andra gången jag kör en häst överhuvudtaget som vi stack ut med snow racern! Snällare häst finns inte :)