Kallblod iFokus

Kallblod

Etikett: off-topic
Läst 2284 ggr
Daisymink
0

Hund med till stallet?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Brukar ni ha med era hundar till stallet?

Min amstaff kille äter alldeles för mycket bajs så han kräks upp det hemma sen, det gör att han stannar hemma oftast :)
(har ingen lust att ta upp skit hemma med!)

// Vanessa 

myra82
0

Mina 2 hundar är alltid med i stallet, tycker det är synd att lämna dem själva hemma när de kan vara med ute och springa.

sobeljsa
1

Vi har ju ganska nyligen flyttat till gård med eget stall nu, så dom är ju ute så mycket dom vill. Men innan det så  följde hundarna alltid med :)

LinaN
0

Det beror på om jag orkar hålla koll på min lilla råtta. Han har börjat bli mer och mer självständig de gångerna han vart med i stallet men då det kör bilar på gårdsplan oc han är så liten så är jag rädd att han blir påkörd.

Så han stannar oftast hemma.

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Lillmulan
0

När min hund levde var hon med i både stallet och på ridturerna! Tyckte aldrig att det var några problem, men det beror ju förstås jättemycket på hur man bor/vart man har hästen och hur många andra i stallet som tar med sina hundar. Ett problem som jag ofta sett uppstå är att någon har en hund som inte tål andra hundar men som ska tas med till stallet ändå och så kan ingen annan ta med sig sin hund… ofta en grund till diskussion det där….

// Caroline sajtvärd för kallblod.ifokus.se

kakan89
2

Tore är med i stallet varje dag och ser till att alla sköter sig ;)

LinaN
0

#5 snyggt med färgmatchande husdjur ;)

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

kakan89
0

Fjordingen är mammas men hunden är min. I och för sig är min häst också gul men hon platsar inte här eftersom det är ett russ ;)

cmoco
0

Min hund är jämt med mig i stallet, tillbringa ju ca 10 timmar/dag. Hon går lös på gården och sover antaligen i hennes hundkoja eller inne hos pappa( har stallet på pappas gård)

http://allavihastanaistallet.blogg.se/?tmp=06091554&fb_source=message